نوشته شده توسط : خالد پنجشيري
ارسال SMS با موبايل، بدون درج شماره در گوشي فرد مورد نظر!


مطمئنأ براي شما نيز پيش آمده که دوست داشته باشيد گاهي اس ام اس شما به صورت ناشناس ارسال شود . در اين هنگام چه مي کنيد ؟
خيلي ها از سرويسهاي سايتهاي ديگر استفاده مي کنند که اشکال اين کار اينه که اولا معمولا مي بايست اين کار را از طريق اينترنت انجام دهيد و ثانيا هزينه ارسال هر پيام کوتاه در اين روش بسيار گرانتر از هزينه ارسال با موبايل است .
اما امروز ما ترفندي را به شما معرفي خواهيم کرد که اين ترفند روشي را به شما معرفي ميکند که ميتوانيد با استفاده از موبايل خود پيام کوتاه متني SMS ارسال کنيد به شکلي که شماره شما براي فرد مورد نظر نمايش پيدا نکند و کاملأ مخفي ميمانيد.
اين ترفند خصوصياتي دارد که بايد گوشي فرستنده و دريافت کننده آن را دارا باشد.

  پيشنهاد ميکنيم اين ترفند را حداقل يکبار تست کنيد تا نتيجه را ببينيد.

 

ابتدا به اين نکات دقت کنيد:
اين ترفند تنها روي گوشي هايي قابل اجراست که قابليتي به نام Email gateway را دارا باشند. گوشي هايي که اين قابليت رو دارند اکثرأ سوني اريکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .
براي استفاده از اين ترفند بايد هر دو گوشي فرستنده و دريافت کننده قابليت Email gateway را دارا باشند. پس پيش از هرکاري اين موضوع رو يقين پيدا کنيد.

 
اکنون همانند دستورالعمل زير مراحل را طي کنيد ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشي شما مقداري تغييرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوي اصلي وارد قسمت Messaging شويد. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شويد. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردي که ميخواهيد SMS را برايش ارسال کنيد را وارد کرده و Add کنيم.
حالا به عقب بازگرديد ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنيد. Text Message را انتخاب کنيد ، متن مورد نظر را تايپ نماييد و Continue را انتخاب کنيد. اکنون گزينه اول يعني Enter Email Address را انتخاب کرده و يک ايميل دلخواه را وارد نماييد. (مثلا :
test@mihandownload.com) در پايان پيام را ارسال کنيد.

 
اکنون فرد مورد نظر به هنگام دريافت پيام به جاي شماره شما آدرس ايميلي که وارد کرديد را مشاهده خواهد کرد

 
اگه کمي فکر کنيد به اين نتيجه خواهيد رسيد که قادريد با استفاده از اين ترفند به طور مثال آدرسي از شرکت مايکروسافت ، ياهو و يا برنامه 90 .... بدهيد و طرف مورد نظر رو سر کار بگذاريد . (چون احتمالا فرد مورد نظر چنين تصور مي کند که اين SMS از طرف اين شرکتها ارسال شده است )

                                                        



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 6 / 1389 | نظرات ()