آموزش هك وبلاگ
نوشته شده توسط : خالد پنجشيري

شما بايد اي ميل وبلاگ نويس را بيابيد. براي اين كار به داخل وبلاگ مورد نظر برويد و در قسمت پست الكترونيكي يا هر عنوان ديگري كه مربوط به اي ميل وبلاگ نويس هست را در وبلاگ پيدا كنيد، حالا روي آن كليك كنيد؛ اي ميل وبلاگ نويس براي شما نمايش داده مي شويد.

حالا كه فهميديم ايميل او چيست بايد به وسيله يك تروجان قوي پسورد اي ميل وبلاگ نويس را پيدا كنيم. يعني اينكه تروجان را بعد از ساختن براي اي ميل او سند كنيم تا وبلاگ نويس اجرايش كند و پسورد اي ميل او براي شما فرستاده شود. تا اينجا شما آدرس وبلاگ قرباني، آدرس اي ميل قرباني و پسورد اي ميل قرباني را داريد. شما به راحتي مي توانيد وبلاگ را هك كنيد.

ما فرض بر اين داريم كه وبلاگي كه مي خواهيم هك كنيم از بلاگفا مي باشد. حالا به سايت بلاگفا مي رويم و بر روي كلمه عبور خود را فراموش كرده ام كليك مي كنيم يك صفحه براي شما باز مي شود كه 2 باكس دارد شما در اولي آدرس وبلاگ را وارد كنيد و در باكس دوم ايميل وبلاگ نويس حالا دكمه را بزنيد.

به همين راحتي پسورد وبلاگ براي آن اي ميلي كه هك كرديد مي رود و شما با ورود به آن اي ميل مي توانيد پسورد را خوانده و حالا به وبلاگ لاگين كنيد و هر كاري دوست داشتيد انجام بدهيد. البته پيشنهاد من اين است كه ابتدا به قسمت تنظيمات وبلاگ رفته و سريعا آدرس اي ميل وبلاگ نويس را با آدرس اي ميل خود تعويض كنيد. اين پيشنهاد من به اين دليل است كه ممكن است قرباني از امكان Forget Password استفاده كند و دوباره آي دي خود و در نتيجه وبلاگ خود را از شما پس بگيرد. يك بار ديگر تمام اعمالي كه شما بايد انجام دهيد را مرور مي كنيم اين بار با هدف قرار دادن وبلاگ حكيم خيام:

 

1. هدف ما وبلاگ حكيم خيام است و براي هك اين وبلاگ احتياج به پسورد تنها آي دي كه در ياهو  در اين وبلاگ مشخص شده يعني mahan_toop2000 داريم.

 

2. براي دومين گام بايد يك تروجان مخصوص هك آي دي مديريت وبلاگ mahan-hackerrr درست كنيم.

 

3. در يك فرصت مناسب كه بستگي به ذوق و انديشه ي هكري شما دارد كه چه زماني را بهترين موقع براي اين كار انتخاب مي كنيد با مديريت وبلاگ mahan-hackerrrشروع به چت كردن كنيد و او را متقاعد كنيد كه فايل را به هر عنواني از شما بگيرد.

مثلا به عنوان تصوير شما يا يك برنامه جديد كه هيچ كس تا به حال از آن استفاده نكرده است و شما قصد داريد كه در افتخاري كه به شما دست داده است صاحب وبلاگ mahan-hackerrrرا نيز سهيم كنيد. چون از آموزش هايي كه به شما داده است راضي هستيد و احساس مي كنيد كه او را بسيار دوست مي داريد و همچنين به اين اصل اساسي معتقديد كه آموزش هاي اين وبلاگ در نوع خود يكتا هستند.

 

4. با اين تعاريف ديگر مديريت وبلاگ mahan-hackerrrذره اي شك نخواهد كرد كه شما او را مانند جان خويشتن دوست مي داريد و بدون هيچ درنگي فايل را از شما گرفته و اجرا مي كند.

 

5. پسورد آي دي  mahan_toop2000براي شما فرستاده شده شما به سايت http://www.blogfa.com  رفته و در اولين صفحه سايت گزينه كلمه عبور را فراموش كرده ام را وارد مي كنيد و در صفحه بعد در قسمت اول مي نويسيد  mahan-hackerrrو در قسمت دوم آي دي mahan_toop2000را البته نه به اين صورت بلكه به اين صورت @yahoo.com mahan_toop2000.

 

6. حالا پسورد وبلاگ حكيم خيام كمتر از 5 دقيقه به اين اي ميل فرستاده مي شود و شما سريعا وارد سايت http://www.yahoo.com مي شويد به قسمت ميل رفته و ميل را باز كرده و مي بينيد كه پيغام جديد آمده است كه همان پسورد وبلاگ هست.

 

7. سريعا به سايت http://www.blogfa.com  رفته و وارد بخش مديريت وبلاگ مي شويد.

 

8. سريعا به بخش تنظيمات وبلاگ mahan-hackerrrرفته و مي بينيد كه آي دي mahan_toop2000در قسمت اي ميل وبلاگ نويس موجود مي باشد سريعا آن را به اي ميل خودتان تغيير نام داده و ديگر هيچ ترسي نخواهيد داشت از اينكه مديريت وبلاگ mahan-hackerrrبتواند مجددا وبلاگ خود را از شما پس بگيرد.

 

نكات مهم در اين باره:

1. به محض اينكه آي دي مديريت وبلاگmahan-hackerrr را هك كرديد به سايت بلاگفا نرويد و از امكان كلمه عبور را فراموش كرده ام استفاده نكنيد. زيرا كماكان مديريت وبلاگ mahan-hackerrrبا اين آي دي آن لاين مي باشد و هنگامي كه پسورد براي اي ميل او فرستاده شود از اقدام شما در هك او با اطلاع خواهد شد. پس صبر كنيد تا او از ياهو خارج شود.

 

2. دوستان توجه كنيد اگر وبلاگ نويس اي ميل داخل وبلاگ خود نداشته باشد با اين روش نمي توانيد وبلاگ او را هك كنيد. در اين آموزش فرض ما بر اين بود كه وبلاگ نويس اي ميل دارد.

 

3. اگر مانند اي ميل اين وبلاگ، وبلاگ مورد نظر شما اي ميلش از سايت ياهو بود به هيچ وجه فايل تروجان خود را به اي ميل او نفرستيد زيرا نامه هاي فرستاده شده به ميل ياهو را قوي ترين ويروس ياب جهان Norton AntiVirus 2006 زير نظر قرار داده و آنقدر به صاحب اي ميل پيغام نامه آلوده را مي دهد كه حتي اگر صاحب اي ميل در خواب هم باشد متوجه آلوده بودن اين نامه خواهد شد.

 

4. شما هرگز نخواهيد توانست وبلاگ مرا با هك آي دي وبلاگ يعنيmahan_toop2000 هك كنيد زيرا من با كمي تغيير در قالب وبلاگ از نمايش دادن اي ميل واقعي وبلاگ جلوگيري كردم. در حقيقت شما با هك كردن اين آي دي به هيچ چيز دست نخواهيد يافت جز يك Add List با سوالاتي زياد و مداوم و پشت سر هم كه نمي توان پاياني براي آنها در نظر گرفت. و در حقيقت با اين كار ارتباط مرا با دوستان عزيزم كه سوالات خود را از اين طريق مطرح مي كنند قطع مي كنيد و ضربه اي جبران نشدني به قلب من وارد مي كنيد و مرا به اين تفكر واردار مي كنيد كه چگونه شما هكر عزيز توانستيد با تمام سنگ دلي مرا از دوستاني كه مانند برگ گل هستند جدا كنيد. (فقط وقتي اين آي دي را هك كرديد آدرس خود را بدهيد تا با يك جعبه شيريني براي تشكر و سپاس خدمت شما برسم.)

 

5. هيچ گاه نا اميد نشويد و تلاش خود را لحظه به لحظه بيشتر كنيد تا به هدف برسيد.

 

6. از تمام دوستان به دليل مزاح هايي كه در اين پست كردم عذر خواهي مي كنم. اين به اين دليل بود كه بعضي از دوستان از لحن رسمي و خشك وبلاگ mahan-hackerrrگله داشتند.البته اي دي ياهو منmahan_toop2000  .اي ديmahan-hackerrr بود خودم پاکش کردم اخه خوشم نمیومد از اون

 





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: