ترفندهاي جالب و زيباي چت ياهو!
نوشته شده توسط : خالد پنجشيري

چگونه با ياهو تونل وارد روم full  شويم:

از قسمت  chat room enhancements  گزينه ي   automatically chat room full  را زده و ياهو تونل تا  10  بار سعي مي كند وارد روم full  شود.

 

چگونه ويس كشي انجام بديم:

با ياهو تونل قبل از لوگين شدن با ياهو  گزينه ي  login using u!chat  را زده ولي بايد سرعت اكانت شما بالا باشد بعد ياهو تونل زرد رنگ به رنگ آبي در مي آيد ولي شما ديگه نمي توانيد با كسي چت كنيد و وارد روم مي شويد بعد ياهو تونل اتوماتيك همه را ايگنور مي كند و كسي هم نمي تواند شما را ايگنور كند.

 

چگونه با ياهو تونل به صورت جاوا يا همان y!bridge  لوگين شويم:

دوستان عزيزي كه از y!bridge  استفاده مي كنند خوب مي دانند كه امكان بوت y!bridge  اصل اوجود ندارد به اين دليل كه با سرور جاوا لوگين مي شود و پروتكل هاي ياهو تونل هم از آن محافظت مي كنند  گزينه ي  Y!chat bridge را آورده و گزينه ي Enable  را تيك زده و ok  مي كنيم.

 

چند ساعت در روم بدون آن لاين:

براي اين كار يعني چند ساعت آنلاين بودن آي دي و حضور در روم بدون حضور ما مي بايستي در هنگام خروج از ياهو يعني قبل از خارج شدن از آن، روي آيكون ياهو راست كليك كرده و prefrerences  را انتخاب كنيد كه روي كادر آمده در زير منوي privacy زير كادر عددي نوشته شده كه مربوط به مدت idle  مي باشد كه شما با كمك كليد سمت راست آن را به بيشترين مقدار خود برسانيد اين گزينه مدت آن را مشخص مي كند بعد با زدن ok  به ياهو باز گرديد و يك كلمه در روم بنويسيد و از اينترنت خارج شويد حال شما براي مقدار زماني در روم مي مانيد و آنلاين نشان داده مي شويد.

 

چگونه مي توان در مسنجر يك پيغام را برای چند نفر هم زمان فرستاد:

برای اين کار ابتدا روی يک آي دی رفته کليک مي کنيم تا هاي لايت شود (رنگی شود) سپس کليد کنترل را گرفته و روی آي دی های ديگر همين کار را می کنيم سپس روی يکی از آنها رفته کليک راست می کنيم. سپس send  a message و در پنجره  پی ام  متن می نويسيم و send مي کنيم. تمام پيام را بايد با يک اينتر بفرستيد.

 

خط کشيدن زير ID و نکته درمورد Status :

برای اينکه ID و Status خود راخط دار کنيد کافی است که بعد از نوشتن پيام Ctrl+Enter بزنيد بعد اين کارکتر رو “ ¯  “ به دفعات زياد کپی کنيد.

 

چگونه بفهميم آي دي مورد نظر در كدام روم است:

1. هنگام PM  با فرد مورد نظر منوي فايل را باز كنيد و Go To Chat User...را انتخاب كنيد. بعد از دادن  idمورد نظر و زدن  okوارد رومي مي شويد كه فرد مورد نظر آنجاست. مي توانيد از طريق منوي پايين را كه كنار id  خودتان از طريق يك idديگر كه طرف مقابل نمي شناسد وارد بشويد كه طرف مقابل متوجه نشود شما وارد شديد.

2. اگر شما طرف مقابل را Add  کرده باشيد مسيرتان کوتاهتر ميشود يعنی تنها با کليک کردن دکمه سمت راست موس و انتخاب آخرين گزينه يعنی همون Join User In Chat شما مي توانيد وارد چت روم دوستان بشويد.

 

با چه كساني چت كرده ايد:

از منوي Start  گزينه Run را انتخاب كنيد سپس تايپ كنيد Regedit پس از باز شدن پنجره ويرايشگر ريجستري به كليد زير برويد :

 

HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPagerprofiles

 

ليست يك سري ID  كه  ID شما هم در بين آنها مي باشد، به همين راحتي ليست تمام ID  هايي كه در ياهو وصل شده اند اينجا ليست شده است. براي اينكه بفهميم كه يك ID  خاص با چه كسي چت داشته است

 

HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPagerprofiles amin_jonIMVironmentsRecent

 

در پنجره مقادير مشاهده مي كنيد كه ID  فردي كه با آن چت كرده ايد و آي دي خود شما قرار دارد.

 

صفر کردن تاک:

با اين عمل در صورتي كه شما تاك را بگيريد فرد ديگر قادر به صحبت كردن در چت نيست، مگر با خروج و ورود دوباره به چت. اساس كار بر اين است كه فرد توسط 4 يا 5  كاربر در چت (Voice Chat) ايگنور (Ignore)  شود. فقط كافيست با 4  آي دي وارد چت كنيد با صدا و فرد را با آن ها ايگنور كنيد.

 

توجه كنيد:

1. ممكن است آي دي شما "قفل" شود.

2. ممكن است وارد كردن چند اي دي به چت با يك آي پي باعث قفل شدن يكي از آي دي ها شود.

 

چت كردن با چند آي دي:

يك روش استفاده از برنامه هايي هست كه مسنجر شما را كرك كرده و شما مي توانيد با چند آي دي كه خودتان از قبل ساخته ايد چت كنيد كه برنامه مورد نظر در وبلاگ من هست و اسمش Magic Login Full هست.

اما راه ديگه استفاده از Profile هست كه روش بهتري مي تواند باشد از بعضي لحاظ نسبت به روش اول اما هر دو روش مزاياي خود را دارند كه قابل انكار نيست. براي استفاده از Profile وارد مسنجر خود شويد. و اين مسير را برويد:

Messenger ==> My Profile ==> Create ==> Ok

منتظر بمانيد تا در مرورگر شما صفحه اديت ياهو باز شود. سپس بر روي گزينه Create New Profile كه به صورت يك لينك هست كليك كنيد در كادر نمايش داده شده در كادر اول يك آي دي تايپ كنيد و در پايين صفحه روي گزينه Create Profile كليك كنيد پروفايل اگر قبلا ساخته نشده باشد ساخته ميشود اما اگر پيغام داد بايد يك نام ديگر تايپ كنيد.

 

بدون استفاده از نرم افزار بفهميد دوست شما On هست يا نه:

در مسنجر 6 بر روي آي دي مورد نظر راست كليك كنيد و گزينه Invite To My Conference كليك كنيد اگر در كادر كنفرانس پيغامي آمد كه قرمز بود يعني دوست شما Off Line هست اما اگر اين جمله No Thanks . . . آمد يعني دوست شما On Line هست و دعوت شما را رد كرده است. يا به جاي اين پيغام دوست شما پذيرفت و به كنفرانس شما آمد يا اينكه نشانه فعال شدن ويس(گذاشته شدن ويس بر روي آدمك) دوست شما On هست. در مسنجر 7 بر روي گزينه  Moreكليك كنيد و گزينه Invite To My Conference  كليك كنيد.

 

چت کردن با دو آی دی همزمان حتی با صدا:

چت كردن با دو ID  هم زمان حتي با صدا بسيار ساده است. فقط كافيست مراحل زير را طي كنيد:

با يك ID  بوسيله ياهو مسنجر وارد چت شويد.

با استفاده از وب مسنجر و يا به طور مستقيم از طريق Chat.yahoo.com وارد وب چت ياهو شويد. توجه داشته باشيد كه قبل از ورود به چت نسخه چت را Chat 2  انتخاب كنيد. از ليست اقلام چت Voice Chat  را انتخاب كنيد. با استفاده از ليست اتاق ها مي توانيد اتاقي را كه بوسيله ياهو مسنجر داخل آن هستيد انتخاب كنيد. در آخر توجه داشته باشيد براي جلو گيري از بروز مشكلات قبل از اتصال و ورود به وب چت صداي ياهو مسنجر را در حا لت غير فعال قرار داده و پس از برقراري صدا در وب چت صداي آن را فعال كنيد.

 

از كجا بفهميم اين برنامه تروجان يا مجيك پس  15  روي سيستم ما اجرا شده؟

معمولا در قسمت لوگين شدن ياهو مسنجر، محل وارد كردن پسوورد ميدانيد كه  فيلدهاي  پسوورد حالت توپ سياه دارد. اما اگذ سرور روي دستگاهتان اجرا شده باشد اين توپهاي  سياه تبديل به اشكال ديگه ميشه(مثل لوزي يا ستاره يا...) البته اين در  90% موارد درست هست. يا شما ميتوانيد از برنامهremove  magic استفاده كنيد.

 





:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 16 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: