پخش لذت بخش فایلهای مولتی مدیا توسط BS.Player PRO 2.54 Build 1036
نوشته شده توسط : خالد پنجشيري

برای پخش فایل های صوتی و تصویری امروزه بسیاری از نرم افزارهای پخش کننده را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به پخش و اجرای فایل های مختلف صوتی و تصویری در فرمت های گوناگون می باشند. بسیاری از این نرم افزارها تنها از فرمت های خاصی پشتیبانی می کنند و جهت اجرای دیگر فایل ها با فرمت های دیگر نمی توان از آن ها استفاده نمود. همچنین بسیاری از این نرم افزارها برای اجرای فایل های تصویری ای در آن ها از Codec ها استفاده شده است، نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی مختلف دیگر مثل ابزارهای Codec را دارا می باشند. به عنوان مثال Windows Media Player سیستم عامل ویندوز در دسته این گونه نرم افزارها می باشد که نیاز به نصب برنامه های جانبی دارد.
BS.Player PRO محصول شرکت BS.Global نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BS.Player PRO 2.54 Build 1036:

- پخش انواع فرمت ها از جمله DIVX, AVI, MPEG-1, MPEG-2, XVID, 3IVX, OGM, MATROSKA , ASF, WMV, DV, M1V, M2V, MOV, MP4, MPV, QT, RM, SWF, VOB and WAV, MPA, MP1, MP2, MP3, OGG, AAC, AC3, AIF, RAM, WMA... و سایر فایل های ویدئویی از جمله Divx می باشد.
- قابلیت ساخت یک اکولایزر دستی و سلیقه ای
- باندهای متعدد و قابلیت عوض کردن فرکانس برای هر باند
- قابلیت ضبط صدا از سیستم های Tuner موجود بر روی سیستم
- قابلیت Capture تصویر و صوت مورد نظر توسط دستگاه های گوناگون Capture از جمله وب کم ها، دوربین های دیجیتال و ...
- دارای ابزار بهینه سازی شده Subtitle به منظور سازگاری بهتر فایل های زیر نویس با فیلم ها
- تصیح و ذخیرۀ زیر نویس ها با پسوند .str
- ویرایش و تبدیل انواع FPS ها (برای مثال 23FPS به 25FPS)
- Buffering فایل به صورت شبکه ای (BS Player برای بافرینگ فایل قسمتی از فایل مورد نظر رو به cache برده و به جای پخش مستقیم آن از درایو ، فایل را از cache پخش می کند. همچنین قادر به بافرینگ از سی دی درایو ها، درایو های شبکه ای (share شده)، شبکه های Wireless می باشد)
- پخش DVD با کیفیت مناسب و بدون وقفه های زمانی
- و ...







:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 18 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: