دانلود رایگان و مستقیم فیفا 2011 - Fifa 11
نوشته شده توسط : خالد پنجشيري


عنوان : FIFA Soccer 11
سازنده : EA Canada
ناشر : EA Sports
ژانر : ورزشی - Soccer
ویژگیهای جانبی :Dolby Digital Sound


درجه بندی سنی : Everyone


پلتفرم ها : Play Station 3, XBOX360, Wii, PSP (Play Station Portable), Nintendo DS, Play Station 2, PC, Mobile
تاریخ انتشار : 28 سپتامبر برای آمریکای شمالی و 1 اکتبر برای اروپا و آسیا
تاریخ انتشار دمو : 16 سپتامبر

اما نسخه PC که برای اولین بار بصورت نکست طراحی شده :

موتور نسخه کنسولی این بازی که تا الان در کنسولهای 360 و ps3 بکار گرفته میشد امسال در نسخه PC بکار گرفته خواهد شد که موجب میشه گیم پلی نسخه PC بشکل نکست جن در بیاد همینطور مودها و گرافیک بازی هم نکست خواهند بود . ...



ویژگیهای کلیدی

موتور نکست جن بازی : تکنولوژی data-driven , physics-based موجود در موتور بازی فوتبال EA SPORTS برای نسخه PC بهینه سازی شده . آزادی عمل واقعی رو در زمین بازی با انحصاری بودن در کنترل و حرکات , طراحی ماهرانه در ضربه زدن به توپ و لمس اون و تعاملات فیزیکی بین بازیکنان تجربه کنید .

گیم پلی نکست جن : کیفیت بالا در گیم پلی بازی , نوآوری در مودهای بازی و گرافیک عالی که سبب شده بود فیفا توی نسخه های 360 و PS3 در بین 50 بازی ورزشی دیگه عنوان بهترین بازیو به خودش اختصاص بده حالا توی نسخه PC شاهدش خواهید بود .


Virtual Pro : رویای یک بازیکن فوتبال بودن از طریق ایجاد شخصیت خودتون در بازی با یک سر و صورت سه بعدی از طریق برنامه گیم فیس در این نسخه به تحقق میپیونده و با این شخصیت توی هر مودی میتونید بازی کنید . شما میتونید تواناییهای خودتونو با 230 مشخصه افزایش بدید و با این بازیکن بصورت آنلاین بازی کنید تا تبدیل به یک سوپر ستاره بشید .

کاستمایز کردن ( تغییر شکل در جهت بهینه سازی ) ضربات ایستگاهی : شما میتونید ضربات آزاد و کرنر خودتونو توی بخش مربوطه طراحی و ضبط کنید و اونو در بازی به اجرا در بیارید . مثل طراحی یک حرکت بخصوص برای تک تک بازیکن مورد نظرتون و بعد این حرکاتو برای یک ضربه ایستگاهی با هم ترکیب کنید . شما میتونید این حرکاتو ضبطشون کنید و توی زمین تمرینی تستشون کنید و بعد توی یک بازی واقعی به اجرا درشون بیارید .

کنترل 360 درجه : سیستم حرکت 360 درجه کنترل حرکت با توپو از 8 جهت به 360 درجه افزایش میده . الان بازیکنان میتونند در بین فضای بین مدافعین حرکت کنند چیزی که قبلا امکان پذیر نبود .


حرکات پا توپ ماهرانه : تکنولوژی پیچیده انیمیشن های نکست جن کنترل بی نظیری برای شما به ارمغان میاره . الان بازیکنانی با مهارت بالا این تواناییو دارند که در مواجه با یک مدافع برای عبور از اون واکنشهای بسیار سریعی از خودشون بروز بدند .


بازی فیزیکی : تکنولوژی و فن آوری برخورد و تصادم نکست جن باعث میشه در بازی تنوع زیادی ایجاد بشه , مساله قابل پیش بینی بودن کمتر بشه و جنگهای درون زمین برای تصاحب توپ بین بازیکن صاحب توپ و مدافع توسعه پیدا کنه .


فوریت های مربوط به بازیکنان : منطق هوش مصنوعی با چیزی بیش از 50 چرخه حرکتی نکست جن پیشرفت کرده که این امر سبب شده جاگیری بازیکنان در زمین و هوشیاری اونها بیشتر بشه بنابراین بازیکنان شما کمتر روی توپ متمرکز میشن و با با یک سرعت مناسب برای یک عمل خاص حرکت میکنند .


حمله : بازیکنان فضاها رو بصورت موثر تری تجزیه تحلیل میکنند , حرکات منحنی شکل برای خلق مسیر جهت پاس دادن و گزینه های متنوع دیگه در زمینه حمله در این نسخه وجود داره .


گزینه های دفاعی بهبود یافته : مدافعین وظایف چندگانه ای به اجرا در میارند و با هوش بیشتر فضاهای خطرناکیو پوشش میدن که توسط هم تیمیهاشون خالی شده . منطق دفع توپ بهتر مثل پرش و خیز برداشتن برای بلوکه کردن سانترها و ضربات قیچی برگردون برای دفع توپها . این چیزا سبب میشه مدافعین از ایجاد فرصت گلزنی مهاجمین حریف جلوگیری کنند .


هوش دروازه بانها : الان دروازه بانها سریعتر وارد عمل میشن و درک بهتری از این دارند که برای گرفتن توپها سرگردون کجا جایگیری کنند و کجا قرار بگیرند که باعث میشه واکنش سریع تر و خیز بهتری برای گرفتن یا دفع توپ داشته باشند . تکنولوژی جدید انیمیشن سبب میشه دروازه بانها در فرصتهای گلزنی مختلف جایگیری و حرکات واقعی تری از خودشون بروز بدن .


بازی در LAN : بدون اتصال به سرورهای EA میتونید میزبان باشید و با دوستانتون بصورت آنلاین بازی کنید .


وسایل PC : نوآوریهایی در این زمینه صورت گرفته که شامل حمایت از VOIP و لابیها برای مچ کردن از طریق موقعیت جغرافیاییه .



اجتماع جهانی فوتبال : برای ایجاد گیم فیس میتونید به سایت EA برید , توی لیدربرد جهانی PC رقبایی پیدا کنید و یک لیست اختصاصی از اون افراد ایجاد کنید .


گرافیک عالی : رندرهای با کیفیت بالا که هر بازیکنو توی زمین انگار زنده میکنه بعلاوه 62 تا ورزشگاه مختلف .

اصالت و با سند بودن : توی این نسخه بیش از 30 لیگ بصورت رسمی مجوز دارند همینطور 500 تیم و بیش از 15000 بازیکن .



سیستم پیشنهادی :



CPU with Dual core processor (Core duo 2 or better). Intel Core2Duo @ 2.4Ghz on Windows XP / Windows Vista / Windows 7. 1 Gigabyte of RAM (2 GB required for Windows Vista / Windows 7). DirectX® 9.0c Compatible 3D accelerated 256 MB video card or equivalent (must support Shader Model 3.0 or above). ATI RADEON HD 3870. NVIDIA GEFORCE 8800 GT




:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: