نصب بی دردسر ویندوز 7 در عرض چند دقیقه
نوشته شده توسط : خالد پنجشيري

در این قسمت می خواهیم در عرض 10 دقیقه، بدون نیاز به بوت شدن با دی وی دی و حتی بدون نیاز به دی وی دی ویندوز!، یک ویندوز 7 تر و تمیز بر روی سیستم فعلی خودمان نصب کنیم. این روش هنگامی که یک ویندوز نصب شده داریم، بهترین و سریع ترین راه است.

نحوه کار به این صورت خواهد بود که ما یک تصویر یا Image از ویندوز داریم. ( برای کسانی که فایل Image هم ندارند روشی وجود دارد ) و این تصویر را به کمک ابزار Imagex بر روی سیستم کپی می کنیم. و در پایان هم از ابزار bcdboot برای فعال کردن درایوی که ویندوز جدید در آن نصب است، استفاده می کنیم.

کل این فرایند بیش از 5 دقیقه طول نخواهد کشید. 5 دقیقه هم زمان بعد از ریست شدن کامپیوتر برای کانفیگ های اولیه ویندوز نیاز است که البته در این بخش خود ویندوز همه کار ها را خواهد کرد و ما تنها نظاره گر خواهیم بود. اینگونه است که می توانیم در کمتر از 10 دقیقه یک ویندوز جدید و تر و تمیز داشته باشیم.

ماهیت نصب ویندوز بر روی هزاران سیستم یک سازمان هم همینگونه است. هر چند ابزار و تکنیک ها تا حدود زیادی متفاوت است. ضمنا فراموش نکنید در بعضی قسمت ها بنده فقط یک نیم نگاهی به روش های جایگزین میندازم و اگر علاقه مند به استفاده از آن روش ها هستید، باید خودتان زحمت یادگیری آن را بکشید.





:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: