فال روز
نوشته شده توسط : خالد پنجشيري
فال امروز شما یکشنبه 21/06/1389- آکاایران

متولدین فروردین:
امروز شخصی ابتدا صحبت می کند و سپس راجع به آن فکر می کند و در این میان می خواهد پا روی دم همه بگذارد و همه را دلخور می کند.پیشنهادات احمقانه او شما را کمی عصبی می کند،باید این را تصدیق کنید که او این کار را از روی قصد انجام نمی دهد،ممکن است یک جای کار ایراد داشته باشد و او بیشتر به درک متقابل شما نیاز دارد تا عصبانیت شما!

متولدین اردیبهشت:
شما در آستانه جدیدی از زندگی خود هستید كه شما را به منطقه‌های ناآشنا هدایت می‌كند، در جایی كه منطق اصلاً هیچ راهی ندارد. به جای اینكه طبق برنامه ریزی قبلی خود كار كنید، از عزلت گاه خود بیرون آمده و تمام تجربیات خود چه درست و چه نادرست را با هم بیامیزید.

متولدین خرداد:
شما امروز به اندازه كافی وقت ندارید. شما رویاهای بزرگی در سر دارید و می‌خواهید كارهای متنوع زیادی انجام دهید، اما فرار كردن از زیر بار مسئولیت‌هایی كه هر لحظه هم بیشتر می‌شوند كار سختی است. مسئولیت‌های اجتماعی تان مانعی برای آرزوهای شخصی تان به حساب می‌آیند، مگر اینكه برای خود مرزی تعیین كرده و فعالیت‌های اضافی را از برنامه خود حذف كنید.

متولدین تیر :
مثل اینكه امروز همه می‌خواهند دوست شما باشند و شما نمی‌توانید به كسانی كه ازتان درخواست كمك می‌كنند به راحتی جواب منفی دهید. شما احساس محبوب بودن می‌كنید و نمی‌خواهید كه این محبوبیت را از دست بدهید. با این حال درست نیست كه به خاطر اینكه دیگران شما را دوست داشته باشند از آنها حمایت كنید. الان بهترین تاكتیك برای شما متعادل نگه داشتن روابط دوستانه تان است.

متولدین مرداد :
امروز فعالیت‌های غریزی حتی اگر شما را از روشی كه همیشه كارهایتان را انجام می‌دهید آزاد و بی قید سازند، برایتان فایده نخواهند داشت. متاسفانه شما وسوسه شده‌اید كه دنبال نفس خود بروید و می‌توانید به راحتی اطالاعات مهمی‌را از دست بدهید. مگر اینكه خیلی زود آگاه شوید. عجله نكنید؛ آرام قدم بردارید و موقعی كه تصمیم گرفتید كار بعدی خود را انجام دهید فقط چشم خود را باز كنید.

متولدین شهریور:
امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می‌كشاند كه خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید كه پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این كار باید برایتان آسان باشد، چراكه شما همیشه از ایده‌های جدید استقبال می‌كنید، ولی حالا وقتی كه می‌بینید با موقعیت جدید خود آشنایی ندارید احساس ترس می‌كنید. شما باید خودتان را به این جریان بسپارید، اگر بخواهید مقاومت كنید اوضاع بدترمی‌شود.

متولدین مهر :
 حتی اگر وقت كافی نداشته باشید، به دلیل مشكلات به وجود آمده مجبور می‌شوید در احساسات خود تجدید نظر كنید. اما اگر فقط یك بار از مقاومت و پافشاری دست بردارید از تجربیات جالبی كه كسب می‌كنید شگفت زده خواهید شد.

متولدین آبان :
باوجود اینكه امروز وقت خالی زیادی دارید ولی نمی‌توانید خوب استراحت كنید. شما نمی‌توانید به خوبی بین كارهایی كه قول داده اید انجامشان دهید و اینكه اصلا هیچ كاری انجام ندهید تعادل ایجاد كنید. شما احساس می‌كنید شایستگی داشتن اوقات بیكاری بیشتری را دارید و از افرادی كه وظایف و مسئولیت‌هایتان را بهتان یادآوری می‌كنند رنجیده خاطر می‌شوید. فراموش نكنید دلیل عصبانیت شما واقعا هیچ ربطی به دیگران ندارد؛ بلكه شما می‌توانید با تغییر دادن نگرش‌های خود زندگی تان را نیز بهتر كنید.

متولدین آذر :
شما امروز از نظر احساسی متهم شده‌اید، اما شاید خوب نباشد به هركسی كه رسیدید افكارتان را با او در میان بگذارید. شاید شما بدون هیچ منظور خاصی مرتكب اشتباهی شده باشید، اما حرفهایی كه بر زبان می‌آورید بیشتر از آنچه كه فكرش را بكنید بر دیگران تاثیر خواهد گذاشت. كمی ‌درد دل كردن كمكتان می‌كند حس بهتری پیدا كنید و همچنین سعی كنید از توانایی‌های بالای خود برای انجام دادن كارهای سودمند استفاده كنید.

متولدین دی :
ماه امروز به نشان ماهی می رود. از اول صبح این احساس را دارید که باید عقب نشینی کنید. بعد از ظهر ونوس ساعات شما را کاملا شیرین و مطلوب می کنند.همه از شما بسیار راضی هستند.  شب شما بسیار دلپذیر و آرام خواهد بود.

متولدین بهمن: 
امروز شما فكر می‌كنید كه فقط باید به فكر خودتان باشید، اما افراد دیگری هم هستند كه نیاز به توجه و محبت شما دارند. البته شما حس دلسوزی و ترحم خود را از دست نداده اید؛ بلكه فقط بیش از اندازه حساس شده اید. شما قدری هم فراموشكار شده اید و همینكه كسی پیدا شود كه نیازهای افراد دیگر را بهتان یادآوری كند، موفقیت‌های چشمگیری را حاصل خواهید كرد.

متولدین اسفند:
ناراحتی‌ها و سوء تفاهمات كم‌كم رفع می‌شوند. تغییر دادن نوع روابطتان و ایجاد كردن فضایی فعال و پرجنب و جوش با كمك ابراز كردن ایده‌هایتان كار خوبی است، اما تنها ابراز كردن دیدگاه‌هایتان برای این كار كافی نیست. شما همچنین باید با اشتیاق به حرف‌های افراد دیگری كه می‌خواهند اوضاع را روبراه كنند گوش بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: