آزادی دو نفر از گروگان‌های حادثه اخیر سیستان
نوشته شده توسط : خالد پنجشيري
معاونامنیتی و انتظامی وزیر كشور گفت كه سپاه پاسداران در عملیات شب گذشته خودتوانست دو نفر از گروگان‌های حادثه اخیر سیستان و بلوچستان را آزاد كند.

به گزارش فارس، علی عبداللهی معاونامنیتی و انتظامی وزیر كشور در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ بهسؤالی در خصوص گروگانگیری اخیر در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساعت یكنیمه شب اتوبوسی كه از چابهار به سمت زاهدان در حركت بود، توسط گروهی ازاشرار متوقف شده و 6 تن از مسافران آن گروگان گرفته شدند كه 5 نفر سربازپایگاه نیروی هوایی چابهار و یك نفر كارمند بانك مسكن بوده‌اند و اینهامقامات بلندپایه نیروی هوایی نبودند.

* گروگان گیران چابهار ربطی به گروهك "ریگی " ندارند

وی در همین خصوص ادامه داد: ‌این اشراربه نوعی با گروگانگیری به دنبال اخاذی هستند اما به دلیل اینكه اینهامعمولا معامله می‌كنند احتمالا قول این را به گروهك ریگی داده‌اند كه اینافراد را تحویل آنها بدهند اما این موضوع كه اشرار مربوط به گروهك موسومبه جندالله هستند، تكذیب می‌شود ولی احتمال معامله هست.

* سپاه 2 سرباز را از دست اشرار آزاد كرد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر كشور بااعلام این خبر كه سپاه پاسداران دیشب طی عملیاتی دو نفر از گروگان‌ها راآزاد كرد، درباره فرقه‌های نو ظهور و سؤالی اظهار داشت:‌ سری قبل طی نشستخبری سؤالی در خصوص افزایش فعالیت فرقه‌های نوظهور از بنده پرسیده شد كهبنده گرایشات زیاد را تكذیب كردم، نه وجود فرقه‌های نو ظهور را.

عبداللهی افزود: مطمئنا فرقه‌های نو ظهور در كشور وجود دارد و با آنها بر اساس قانون برخورد قاطع خواهد شد.

وی ادامه داد: هر اقدامی كه منجر بهایجاد مسیر انحرافی در بعد فرهنگی در جامعه شود، مخصوصا آنهایی كه با ظاهرفریبنده مردم به خصوص جوانان را گول می‌زنند، حتما مورد برخورد واقع خواهدشد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت كشور بابیان اینكه هدف فرقه‌های نو ظهور انحراف عمدتا نسل جوان است، گفت: از همینرو برنامه برخورد با آنها از گذشته بوده و ادامه خواهد داشت.

عبداللهی‌ در پایان خطاب به خانواده‌هاتوصیه كرد مراقب فرزندان خود باشند و از رسانه‌ها هم خواست كه اطلاع‌رسانیكنند تا جوانان كه آینده سازان كشورند، در دام فرقه‌های نو ظهور و مسیرانحرافی قرار نگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: